Χαράς ευαγγέλια για τις απανταχού γυναίκες, καθώς τα δημοφιλέστατα ρούχα της φίρμας «Ζara» θα αρχίσουν από φέτος να πουλιούνται πλέον και μέσα από το διαδίκτυο.

Η σχετική ανακοίνωση έγινε στη Μαδρίτη από την ισπανική εταιρία Inditex, την μεγαλύτερη αλυσίδα καταστημάτων λιανικής πώλησης ενδυμάτων στην Ευρώπη, η οποία είναι ιδιοκτήτρια του σήματος “Zara”.

Η αρχή των online πωλήσεων θα γίνει σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές (Ισπανία, Γαλλία, Γερμανία, Βρετανία, Ιταλία, Πορτογαλία), ενώ σταδιακά θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιπες χώρες, σύμφωνα με το Γαλλικό Πρακτορείο.

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Πάμπλο Ίσλα έκανε λόγο για «σημαντικό στρατηγικό βήμα».

Η εταιρία πειραματίστηκε πρόσφατα με τις online πωλήσεις στην χώρα της.

Η σουηδική H & M, η δεύτερη μεγαλύτερη αλυσίδα λιανικής πώλησης ενδυμάτων στην Ευρώπη, ήδη πουλά τα ρούχα της μέσω Ίντερνετ σε πολλές χώρες (Αυστρία, Δανία, Φινλανδία, Γερμανία, Νορβηγία, Σουηδία, Ολλανδία), ενώ η αμερικανική Gap κάνει το ίδιο στις ΗΠΑ.

Η πρωτοβουλία της Inditex έρχεται μετά από την πτώση των πωλήσεων των ρούχων της στην Ισπανία, που συνεισφέρει περίπου το ένα τρίτο των συνολικών πωλήσεών της.

Η Inditex, που εκτός από τα Zara, διαθέτει τα εμπορικά σήματα Massimo Dutti και Bershka, εμφάνισε καθαρά κέρδη 375 εκατ. ευρώ στο πρώτο εξάμηνο του 2009, μειωμένα κατά 8% έναντι του πρώτου εξαμήνου του 2008.

Αντίθετα, οι πωλήσεις της φέτος αυξήθηκαν κατά 7% σε σχέση με πέρυσι.

Φέτος η ισπανική εταιρία έχει ανοίξει ακόμα 166 σημεία πώλησης, ανεβάζοντας πλέον σε 4.430 τα καταστήματά της σε 73 χώρες, εμφανίζοντας ιδιαίτερα σημαντική ανάπτυξη στην κινεζική και την ινδική αγορά.

Πηγή: enet.gr