Περιγραφή θέσης/Αγγελία ΙΣΠΑΝΙΚΑ - ΠΟΡΤΟΓΑΛΛΙΚΑ

Περισσότερα
8 Χρόνια 10 Μήνες πριν - 8 Χρόνια 10 Μήνες πριν #25616 από Apifon
Εταιρεία τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών ζητάει: ΣΤΕΛΕΧΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ με άριστη γνώση ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ ή ΠΟΡΤΟΓΑΛΛΙΚΩΝ
Απαιτήσεις / Γνώσεις:
1. Απαραίτητη προϋπηρεσία/εμπειρία σε ομοειδή καθήκοντα (πωλήσεις Β2Β)
2. Ικανοποιητική γνώση της Ελληνικής γλώσσας (προφορικά και γραπτά)
3. Η ευχέρεια στην επικοινωνία και άνεση με κάθε τύπο πελάτη
4. Η άριστη ικανότητα διαχείρισης αντιρρήσεων
5. Η ικανότητα να δημιουργεί και να διατηρούν αποτελεσματικές σχέσεις με τους πελάτες του.
6. Οι οργανωτικές ικανότητες και η ικανότητα διαχείρισης χρόνου
7. Ο άριστος δείκτης συνεργασίας και ομαδικότητας
8. Γνώση και προηγούμενη επαγγελματική δραστηριοποίηση στην αγορά της Ισπανίας θα θεωρηθεί εξαιρετικό πλεονέκτημα
9. Η ευχάριστη προσωπικότητα
10. Η πειθώ
11. Ο επαγγελματισμός
12. Η γνώση της αγγλικής γλώσσας θα θεωρηθεί πρόσθετο πλεονέκτημα
13. Άριστη γνώση χειρισμού εφαρμογών MS Office & Internet
14. Γνώσεις τεχνολογίας και υπολογιστών
15. Ικανότητα εργασίας βάσει στόχων και budget
16. Η γνώση της αγγλικής γλώσσας θα θεωρηθεί πρόσθετο πλεονέκτημα

Αρμοδιοτήτες/ Καθηκόντα

1. Τηλεφωνική επαφή και επικοινωνία με πελάτες με σκοπό και την προώθηση τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών
2. Κατανόηση των αναγκών των πελατών, διαπραγμάτευση με σκοπό την ανάπτυξη νέου πελατολογίου
3. Ενημερώση για τον ανταγωνισμό
4. Ευθύνη ενημέρωσης του CRM με όλες τις πληροφορίες περισυλλογής καθώς και με τις επικοινωνίες που κάνει.

Προσφέρονται:
1. Σταθερές μηνιαίες αποδοχές
2. Βonus επίτευξης στόχου
3. Ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
4. Ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης

Sales Manager with excellent knowledge of Spanish or Portuguese (oral and written)

Requirements / Skills:

1. Necessary experience in similar tasks (B2B sales).
2. Knowledge of Greek language (oral and written).
3. Communication skills with each customer’s type.
4. Excellent management ability of objection.
5. Ability to establish and maintain effective relationships with customers.
6. Organizational skills and time management ability.
7. Excellent indicator of cooperation and teamwork.
8. Knowledge and previous professional activity in the Spanish market would
constitute an exceptional advantage.
9. Pleasant personality.
10. Persuasion.
11. Professionalism.
12. Knowledge of English will be considered an additional advantage.
13. Excellent skills in MS office and Internet programs.
14. Knowledge of computer and technology.
15. Ability to work under budget program.
16. Knowledge of English will be considered an additional advantage

Responsibilities / Duties:

1. Communication with customers in order to promote telecommunication
services
2. Understanding of customer needs, negotiation to develop new client list.
3. Being informed about competition.
4. He/she is responsible for updating the CRM with all collected information and
the negotiations that have been made.

Offered:

1. Fixed monthly salary
2. Target achievement Bonus
3. Pleasant working environment
4. Professional development opportunities

Email αποστολής βιογραφικού: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Last edit: 8 Χρόνια 10 Μήνες πριν by Apifon.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.100 δευτερόλεπτα