Στην φλέβα της ηθοποιού προσθέτει τα καλά εφόδια του τάνγκο που έφερε από την Αργεντινή και τα αποτελέσματα είναι θεαματικά.

Η ζωή στο Μπουένος Άιρες

Η γειτονιά της η Flores Sur, ήταν ήσυχη, λιγάκι απομακρυσμένη από το κέντρο. Ήταν ένα κορίτσι πολύ ανήσυχο, για αυτό και ξεκίνησε το σχολείο στα τέσσερα της χρόνια. Συμπεριφερόταν άσχημα και πάντα κατέληγε στο γραφείο του διευθυντή, ώσπου έφταναν να την αποβάλλουν κάνα δυο μέρες… αλλά όταν ήταν για να παίξει θέατρο… πάντα έπαιρνε τους πρωταγωνιστικούς ρόλους.

Όλη της τη ζωή ήξερε ότι επρόκειτο να ασχοληθεί με αυτό, αλλά δεν το αποφάσιζε και δεν την ενθάρρυναν από το σπίτι, το αντίθετο, της το κατέπνιγαν…

Παράτησε το πανεπιστήμιο και μετά από λίγες μέρες γράφτηκε στη Δημόσια Σχολή Δραματικής Τέχνης. Στην αρχή ήταν σαν χόμπι, τουλάχιστον έτσι τους είχε πει σπίτι. Το βράδυ σπούδαζε θέατρο και το πρωί ήταν δημόσιος υπάλληλος. Αποκοιμιόταν παντού: όρθια στο λεωφορείο, μέσα σε μια ντουλάπα στη δουλειά…. "έπρεπε να κρυφτεί γιατί δεν την άφηναν να κοιμηθεί στις δουλειές" σχολιάζει.

Το πρώτο πρόσωπο που της είπε ότι πρέπει να τραγουδήσει τάνγκο λόγω της χροιάς και του χρώματος της φωνής της ήταν ο πιανίστας Oscar de Elía, σημερινός υποδιευθυντής της Εθνικής Ορχήστρας Αργεντίνικης Μουσικής Juan de Dios Filiberto και δεξί χέρι του μαέστρου Atilio Stampone.

Η ζωή στην Μαδρίτη

Έφτασε στην Μαδρίτη το 1993 για να «δει τι γίνεται». Το σόου της Muñeca Brava γεννήθηκε τυχαία το 1995. Ήθελε να ξεφύγει από το παραδοσιακό αργεντίνικο επειδή αισθανόταν δεμένη επαναλαμβάνοντας κάθε βράδυ τα ίδια τάνγκο και ήθελε να μπει σε ένα κύκλο με ζωντανή μουσική όπου θα μπορούσε να τραγουδάει αυτό που της άρεσε χωρίς πιέσεις.

Ξεκίνησε να ψάχνει ανάμεσα στους δίσκους που έφερε από την πατρίδα για να δει τι μπορεί να ανακαλύψει. Βρήκε τάνγκο πολύ παλιά που της φάνηκαν πραγματικά χαριτωμένα και διασκεδαστικά και διαπίστωσε ότι όλα μιλούσαν για γυναίκες. ‘Έτσι συνδέοντας το ένα με το άλλο γεννήθηκε η Muñeca Brava "ο κόσμος γέλασε πολύ… και εγώ επίσης, για αυτό μπορώ και εξακολουθώ και το κάνω. Κάθε παράσταση είναι διαφορετική", εξομολογείται.

Αιχμαλώτισε το κοινό της Ισπανίας, Ρώμης και Βρυξελλών. Οι συμπατριώτες της για τους επόμενους δυο μήνες θα έχουν την ευκαιρία να την απολαύσουν στο La Comedia (Rodríguez Peña 1062).

Εκτός από την Muñeca Brava και άλλα σόου τάνγκο κατά την διάρκεια αυτών των 20 ετών, είχε την ευκαιρία να κάνει θέατρο με ένα έργο του Copi σκηνοθετημένο από τον Gustavo Tambascio. Το 2011 μεταμορφώθηκε σε Madame Molino, παίζοντας κάθε βράδυ επί πέντε μήνες στο μυθικό χώρο El Molino στην Βαρκελώνη.

Τι διηγείται σε συγγενείς και φίλους όταν πηγαίνει στην Αργεντινή:
«Ζω ερωτευμένη με αυτή την γη που με υποδέχθηκε τόσο τρυφερά και φιλόξενα. Σας αφηγούμαι ότι η Μαδρίτη είναι μια πόλη με ψυχή χωριού, όπου όλα βαίνουν ήρεμα, που μπορώ να κοιμηθώ την σιέστα, που δεν υπάρχει υστερία…. σας λέω ότι το καλοκαίρι στην Μαδρίτη είναι σαν να επιστρέφεις στα 17 και ο χειμώνας είναι τόσο διάφανος που πονάει και μυρίζει καυσόξυλα. Και παρόλο που τώρα τελευταία δεν είναι έτσι…. αντιστέκομαι να μιλήσω σε παρελθοντικό χρόνο.»

http://argentinatango.es/Mirian-Penela-muchacha-del-tango-y-el-teatro-en-Argentina/688
https://www.facebook.com/lapenela